Etiquetas

viernes, 10 de mayo de 2013

                           ETA HAU EGUNERO??
                           ¿¿Y ESTO A DIARIO??

Iratzargailuak jotzen du, ordularia begiratzen dut eta pentsatzen dut "denbora piloa daukat oraindik!!" Luka atera, gosaldu, dutxatu, dutxan nagoen bitartean eraman behar dudan "modelitoan" pentsatzen dut... ... 
Ordua aurrera doa eta oraindik jantzi gabe nago, urduritzen hasten naiz" aaaaahhhh berandu aiatuko naiz , laneeeraaa".
Behin jantzita nagoela, ispiluaren aurrean, aukeratu dudan soinekoak ez nau guztiz konbentzitzen. Beraz, buelta armairura!!!! Ohe gainean geroz eta arropa gehiago, ordua aurrera dijoa eta azkenean erabaki dut, soineko urdina!!!!!
Suena el despertador, miro la hora y pienso "¡¡ Pero si tengo un montón de tiempo!!"
Saco a Luka, desayuno, me ducho, mientras me ducho pienso en el "modelito" que me voy a poner... ...
El reloj avanza pero yo no. Sigo sin vestirme y es cuando empiezo a estresarme " aaaahhh llego tardeeeeeeeeeee"
Una vez vestida, delante del espejo, el vestido que he elegido no me convence y vuelvo al armario. Encima de la cama cada vez hay más ropa y el reloj sigue avanzando, pero al final me decido por el vestido azul!!!
Prest nago lanera joateko, baina azkeneko begiradatxoa bota eta ................ ahhhhhhhhhhh poltsa honekin joango naiz???
Ya estoy preparada para salir de casa, último vistacillo al espejo y....... ahhhhhhhhh pero si este bolso no me pega!!




Gerriko bat jarri ezkero agian hobeto??? jajajajajaj! EROMENA!!!
¿Igual mejor con un cinturón??? jajajajajaj! QUE LOCURA!!!
 
Ziur nago zuetariko askok egoera hau bizitu duzuela, ezta??? Ba hona hemen zenbait ideia, zuen  eguneroko "modelito" hoiei beste toke bitxi bat eman ahal izateko. Zuen gustokoak izatea espero dut!!
Estoy segura de que no soy la única a la que esto le ha pasado alguna mañana. Vengaa decirme que no!!! jajajajaj!
Aquí os dejo alguna idea  para dar un toque gracioso a vuestros "modelitos".Espero que os gusten!!


 Aioooooooooooooooo banoa laneraaaaa!!
¡¡Aioooooooooooooooo me voy a trabajarrrrrrrrr!!







No hay comentarios:

Publicar un comentario